[FFA] nanostation M5 Loco 150MBit/s 5GHz abzugeben

Christian Leger cl at syntegic.com
So Sep 11 19:46:15 CEST 2016

Hallo lieber Volker,

Gerät ist leider schon vergeben und wird für den Freifunk in Pfersee
genutzt werden.

Viele Grüße,
Christian

--
Christian Leger

syntegic media services

office address:
syntegic media
karolinenstrasse 2-4
86150 augsburg
germany

phone: +49-821-57084970
fax: +49-821-57084979

skype: skype://clegermobile
mail: cl at syntegic.com

web: http://syntegic.com
facebook: http://fb.com/syntegicmedia

### JOIN OUR CORPORATE RADIO STATION - LA ROCKS RADIO
### TUNE IN ON http://larocksradio.com
### LIKE IT ON FACEBOOK VIA http://fb.com/larocksradio

Si forte in alienas manus oberraverit hec peregrina epistola incertis
ventis dimissa, sed Deo commendata, precamur ut ei reddatur cui soli
destinata, nec preripiat quisquam non sibi parata.